Szukaj:Słowo(a): katalogu części
Wysłany: 2008-11-22, 13:31
Postów: 23
Wyświetlono: 1132
Cytat:
no a mi w sklepie daewoo sprzedał 1030 :/ i mi teraz piszczy pomimo poprawnego naciągu.

Choć wedle tego sklepu ten mój jest poprawny http://www.daewoo.win.pl/...0alternatora%27



Teraz już też sobie trochę rozjaśniłem 970 mm powinien mieć pasek dla silników 1.4 i 1.5 8V. Dla silników 1.5 16V i 1.6 16V powinno to być ok. 1008 mm (info z katalogu części zamiennych Daewoo). Tak więc jak najbardziej powinien to być pasek ok. 1010 mm, przy dłuższym nie wiem czy dasz radę odpowiednio go naciągnąć... Zresztą w tym linku który dałeś nie widzę aby oferowali do Lanosa paski 1030 mm... tylko 1013 mm.
Podforum: Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria Wysłany: 2007-02-11, 18:46
Postów: 13
Wyświetlono: 409
Cytat:
chodzilo glownie o zwiekszenie przyspieszenia ( przy zachowaniu tej samej mocy)

Cytat:
tamtemn ETS miał tez wiecej KM buo chyba 20 i krecił 5700obr/min kiedys natchnołem sie na dane, nie pamietam juz stronki, w kazdym razie byłą napisana po angielsku.

a w żadnym katalogu części nie dajągaźnika o oznaczeniu większym niż 28n 3 - 1 ( czy odwrotnie 1 - 3 ) a np zamiennik na katalog z zamiennikiem kwadratowej lampy się natchnąłem.
W tej kwestii warto wypytać kolegó z niemiec, tyle że na ich nowym forum ja nie mam konta.
Podforum: Zagraniczne autobusy Wysłany: poniedziałek, 10 maja 2004, 14:04
Postów: 106
Wyświetlono: 13654
Są tez ik280 które mają 220, 250, 270 i 310KM (w Warszawie) i wszystkie spalają mniej od Mana. Jeśli chodzi o pojemność, to proszę samemu sprawdzić, bo nie ma sensu wyjaśniać tego, co każdy sobie może sprawdzić. Man ma zbyt dużo miejsc siedzących, wąskie przejścia i wąski przegub.Poza tym słowa nie napisałem o tym, że nie ma sensu wymieniać taboru. Chciałem tylko zaznaczyć, że żaden z obecnych producentów LF nie ma w swojej ofercie dobrego przeguba dla Warszawy. Jeżeli chodzi o ceny części, to np. 15-letni Ik wychodzi na rok taniej niż 5-letni Neoplan po gwarancji. Jeśli to do Was nie przemawia, przytoczę Wam ceny z katalogu części, tylko dajcie trochę czasu.
Podforum: Sigma/Diamante Wysłany: 23-11-2008, 00:12
Postów: 10
Wyświetlono: 268
Cytat:
No dzięki bardzo Coś mi się wydaje że tu zamieszkam
A propos..wspomniałeś o katalogu części mitsu - gdzie można pozyskać ?



Tam gdzie jest wszystko
Od ruskich można sciągnąc - poszukam linka - jest Europejski, Amerykański (ten najłatwiej w ogole zdobyć) i nawet Japoński choć jest po japońsku
http://www.dsm-club.org/f...ap-general.html

i konkretnie linki do:

USA http://files.dsm-club.org/caps/caps_usa_0707.rar
EURO http://files.dsm-club.org/caps/caps_eur_0607.rar
Wysłany: 2008-11-19, 21:33
Postów: 15
Wyświetlono: 910
Cytat:
Wracając jeszcze do tych prędkości, to czy tabelke którą podał @Pietro można "przypiąć" do Lanosa 1.5 8V ? Nie wiem jak przełożenia ale charakterystyka silnika napewno inna niż 16V...



Przełożenia poszczególnych skrzyń wyglądają mniej więcej tak:

Czyli wynika z tego, że Lanos 1.6 ma ogólnie skrzynię krótszą (biegi III, IV i V) niż z pozostałymi silnikami. Mimo wszystko poprzednią tabelkę brałem z książki Bujańskiego i wg mnie jest ona tak napisana (zakresy prędkości od/do), aby dotyczyła wszystkich wersji silnikowych.
Ps. jeszcze jako ciekawostkę dodam, że w katalogu części zamiennych w wersji anglojęzycznej, skrzynie do silników 1.6 mają dopisek "sport"
Podforum: Elektryka Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 11:18 pm
Postów: 44
Wyświetlono: 6850
OO - ta po środku na "oko" powinna dać się bez problemu przerobić na ten silnik z katalogu części zapasowych, ma płytkę z naćkaną elektroniką a stara ma po prostu starą elektronikę. Wycofuję więc posta z naciskiem na ten silnik, może gdyby kolega podesłał zdjęcie wnętrza to udało by się ustalić o jaki silnik z nowej generacji warto by powalczyć. O rany, teraz do mnie dotarło że zestaw do przeróbki 86-ki z SB-Modellbau kosztuje 90 Euro, nowy model Gutzolda to 99 Euro - rozwiązanie jest proste, lunąć stary model i kupić nowy.
Podforum: [02-06]Lancer CS0 Wysłany: 23-03-2009, 12:37
Wyświetlono: 61
Poszukuję guziczków ograniczających zsuwanie się zapięć pasów bezpieczeństwa (myślę o tylnych pasach - nie miałem tego od nowości).
ASO nie posiada w katalogu części zamiennych takiego asortymentu.
Znacie sklep w Warszawie gdzie można to kupić? Dzięki za info.

Temat zamknięty!
Trzeba jechać do sklepu z guzikami i coś dobrać bo w sklepach z częściami samochodowymi nie ma takich rzeczy (nawet w sklepach osiedlowych).

Po odwiedzeniu kilku sklepów z guzikami i nie znalezieniu niczego odpowiedniego wrócę jednak do tematu.
Kochani, czy ktoś z Was kupował ograniczniki na pasy bezpieczeństwa do swojego auta?
Może można to zastąpić czymś innym?
Czekam na podpowiedzi i sugestie.
Podforum: Wokół BMW Wysłany: 19-02-2009, 11:56
Postów: 11
Wyświetlono: 292
Cytat:
Najnowsza wersja katalogu części dla pojazdów z koncernu BMW (zawiera dane samochodów oraz motocykli marki BMW oraz zamochodów marki Mini). Obejmuje modele produkowane od lat czterdziestych do sierpień 2008 r.

Wyszukiwanie części dla modelu po numerze VIN lub z menu kontekstowegu lub graficznego.

Wersja wielojęzyczna m.in. niemiecki angielski hiszpański francuski włoski chiński koreański holenderski POLSKI portugalski rosyjski i inne



zainteresowani pisac
Podforum: Almera Wysłany: Sob 10 Maj, 2008 16:10
Postów: 16
Wyświetlono: 883
Ja niestety nie potrafię odpowiedzieć Tobie na to pytanie. Próbowałem szukać, ale z tymi kompresorami to jest niezła faza bo możesz mieć na naklejce producenta Calsonic a w rzeczywistość tą sprężarkę robiło dla nich Diesel Kiki albo Zexel... tylko że OEM-owo, luknij w katalogu części do sprężarek, znajdziesz go na stronce euro-klima.pl albo climateam.pl w PDF-ie - może tam będzie wymieniony Twój kompresor.

Dzięki uprzejmości miśka_nx zakupiłem i wymieniłem sobie również filterek przeciwpyłkowy - różnica zasadnicza w zapachu. Tamten filtr był zielonkawo-ciemny od grzybersów. Już jest git ale jeszcze kanałki w wolnej chwili pianką zastosuję.
Podforum: Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wysłany: 11 Styczeń 2009, 11:11
Postów: 12
Wyświetlono: 274
Maciek, wybacz, ale tym razem odeślę piotr 79 do strony:
http://sklep.intercars.com.pl/

W prawdzie nie mają cen podanych, więc nie wiadomo, czy produkt jest dostępny, ale zapytać nie zaszkodzi. To, że w katalogu części do tego auta są to już połowa sukcesu (Arvin, Supersprint, EBERSPÄCHER).

ps. sympatyczna jest cena katalizatora BOSAL do tego auta ~2,5tys pln ;p

ps2. Krepel i allstar robili tłumiki na zamówienie na śląsku - możesz do nich napisać.
Podforum: Achtung Spitfeuer!!! Wysłany: Wt 31 mar, 2009 15:31
Postów: 59
Wyświetlono: 2007
To zależy co rozumiemy przez pojęcie "tył kadłuba". W katalogu części jest to praktycznie cały kadłub bez podziału na sekcje i połówki. Jak pisałem powyżej układ wręg i podłużnic został taki sam, ale choćby poszycie w obu wersjach posiada inne wykroje na wlewy i wzierniki. Dla maszyny jest wsio ryba czy robi otwór w tym czy innym miejscu, okrągły czy podłużny więc oprzyrządowanie też by się specjalnie nie zmieniło poza kształtem kilku krzywek.
Gdyby ktoś się uparł to rozcaliłby kadłub Emila i wymieniłby niekompatybilne sekcje otrzymując kadłub Friedricha, tylko po co...
Podforum: Ogólny Wysłany: Sro 08 Mar, 2006 11:48
Postów: 151
Wyświetlono: 33928
Znalazłem kolejną ciekawą rzecz. Jeżeli ktoś już o niej już wspominał, to wybaczcie powtarzanie się.

Otóż na eMulu można trafić na plik "Peugeot Parts 106.205.406.rar" - są to dwie spakowane płyty CD, z których pierwsza zawiera katalog większości części (wraz z ich oznaczeniami) do 106 (Mk1 & 2). Programik zwie się 'Peugeot CD-ROM SPARE PARTS Version 1.0', nie ma instalki i po uruchomieniu przez autorun pozwala wybrać jeden z 3 języków (angielski, francuski, hiszpański) po czym pyta o hasło. Wpisując cokolwiek włazimy do rzeczonego katalogu części zamiennych do chyba wszystkich modeli z lat 90. Całkiem to przyjemne.

Link eMule:
ed2k://|file|Peugeot%20Parts%20106.205.406.rar|407441720|316D9BE67BFDA99A417400BF48878C27|/ - ja to ściągałem przez kilka dni, dostępność niczego sobie.
Wysłany: 2008-11-06, 20:13
Postów: 4
Wyświetlono: 157
Tak na oko to raczej ciężko będzie ocenić czy używany moduł SDM będzie sprawny, bądź czy wcześniej nie został poddany naprawie. Faktycznie, jak u mnie, swego czasu zapaliła się kontrolka poduchy, to w ASO mechanik stwierdził, że nawet wpadnięcie kołem w większą dziurę może zostać odczytane przez moduł jako uderzenie... Nie wiem ile w tej teorii było prawdy, ale na pewno jest to element dość wrażliwy na ewentualne wstrząsy.
Jeżeli chodzi o poduszkę, to wg katalogu części były 2 numery poduch - 96220427 oraz 96558325, ale są one wzajemnie zamienne, więc nie powinno być z tym problemów. Podejrzewam, że podobnie będzie zapewne z taśmą poduszki, ale tego nie jestem na 100% pewien...
Podforum: Warsztat Wysłany: Pon Gru 29, 2008 9:53 pm
Postów: 3
Wyświetlono: 274
Kapsel taki kosztuje od 6 do 10 USD za oceanem, cena w serwisie Yamahy w Polsce nie powinna być większa niż 50 zł, w wypadku popularnych części z reguły amerykańska cenę należy przemnożyć przez cło + VAT.
Uszczelniacz kosztuje 15 USD, czyli w serwisie z 70 zł/szt. Aftermarketowe kosztuja z 40 zł komplet i będą równie dobre. Za zaoszczędzone pieniądze warto kupić w serwisie Yamahy sprężyny mocujące uszczelniacze (strzelam, że kosztują z 15-20zł/szt).
W starszych sprzętach lubią rdzewieć i pękać.

Najlepiej w katalogu części znaleźć part number i wysłać zapytanie do serwisu. Na pewno odpowiedzą (z MMP odpowiadają) email: serwis (małpa) yamaha-motor.pl

Ceny części OEM można znaleźć na stronie http://www.bikebandit.com

pzdr
X
Podforum: Silnik Wysłany: Nie Gru 14, 2008 2:15 pm
Postów: 7
Wyświetlono: 457
Według katalogu części zamiennych Yamahy wał jest taki sam dla XV500 jak i dla wszystkich roczników XV535. Więc musi pasować.
Jakbyś chciał robić remont w serwisie Yamahy to właśnie taki wał by Ci sprowadzili - P/N: 22U-11411-00-00 oraz panewki do niego - są cztery wymiary, do nowego pewnie 22U-11656-00-00 (blue) - 4 szt. (są jeszcze green,black i brown)
Z używanym faktycznie powstaje problem, trzeba dobrać taki który da się przeszlifować do Twoich nowych panewek. Należałoby zamontować panewki i zmierzyć ich średnicę i do tego wymiaru poszukać wału do XV535 o wymiarze nadającym się do szlifu.
Wg. manuala różnica powinna się zawierać w przedziale 0,020 - 0,052 mm, oczywiście po szlifie wału. (metoda pomiaru jest w manualu Haynes dla XV535).
Myślę też że powinieneś ustalić z zakładem, który będzie robił szlif o ile większa musi być średnica czopu żeby mogli wykonać szlif na internujący Cię wymiar.

pzdr
X
Podforum: Usterki i porady techniczne Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 10:42
Postów: 7
Wyświetlono: 238
nie wiem czy w dobrym miejscu piszę ten post ale jak coś to proszę o przesunięcie. Gdy kupiłem roverka czytając forum zauważyłem że jest problem z częściami do tego modelu , ja odpukać do swojego na razie nie nic nie potrzebuje ale jakie było moje zdziwienie jak przy okazji zamawiania części do firmy znajomego do silników autobusowych zobaczyłem że na abonament który tam posiadam otwiera mi sie cały katalog części mechanicznych do rovera i z tego ci widziałem są całe silniki rozłożone w najmniejszych elementach do zakupienia , z tego co widzę na certyfikacie są to części oryginalne, w poniedziałek chce sie przekonać czy to faktycznie działa i czy mogą mi przysłać każdą częsc i jakie są ceny tego. Chcę w poniedziałek zrobić zapytanie tak na próbę czy te częsci są i jak to wychodzi cenowo ale nie chce wysysać nic z palca i proszę podać kilka częsci które sa nie do zdobycia bym mogł je sprawdzić , potrzebny jest tam numer katalogowy i dokładany model auta rocznik i vin , jak cos to vin można podać mi na pw, sam jestem ciekawy czy to działa, według tego katalogu części te są w tej samej klasie dostępnosci co czesci do tych autobusów a te do autobusów są na magazynie , czy to możliwie że jest faktycznie gdzieś taki magazyn części zamiennych ?
Podforum: Nubira/Lacetti Wysłany: 12 Sierpień 2008, 00:12
Postów: 6
Wyświetlono: 622
Od niedawna jestem (szczęśliwym jak na razie ) posiadaczem Nubiry jak w stopce, fajny i przestronny samochód ale ponieważ swoje lata ma więc domaga sie tego i owego. I tak:
1. Prędkosciomierz - nie działa poprawnie oczywiście do spółki z licznikami km, najczęściej nie wskazuje wcale ew. ożywa na chwilę, potwierdza to kod błędu - 24. Pytanie jaki jest symbol tego czujnika, bo to co jest w katalogu części na str. 355 pod pozycją 24 to jest przekładnia, samego czujnika tam nie widać i nie wiem co ew. zamawiać.
2. Kod błędu 12 - czujnik położenia wału korb. CPS - czy to coś poważnego? W sumie silnik pracuje równo czy to na gazie czy LPG ale skoro zglasza taki błąd to coś tam jest nie tak. Generalnie CHECK zapala się od czasu do czasu raz na krócej innym razem na dłużej po czym gaśnie, zaobserwowałem, że na rozgrznym silniku.
3. ABS - lampka pali się cały czas. Problem leży prawdopodobnie w czujniku przy którymś kole, nie wiem tylko przy którym, czy mozna jakos zdiagnozować czujnik poprzez zmierzenie np. napięcia po to aby nie szukać po omacku. Opieram się na tym co odczytuje samodzielnie zwierając styki, nie ma tam zdaje się informacji odnośnie awarii w układzie ABS; czy podpięcie się do komputera w ASO daje mozliwość zdiagnozowania który czujnik szwankuje?
4. Jest jeszcze błąd 53 - faktycznie są problemy z odpalaniem ale jakoś sobie z tym radzę
5. Możliwe że moja Nubi była walona (tego nie wiem rzecz jasna bo jestem 3 właścicelem ) i może z geometrią coś nie tak ale czy biorąc ostry skręt przy prędkości ok. 30km/h i mniej powinno dać się słyszeć pisk, pierwsze odejrzenie to opony ale przy takiej predkości? Czy mogą to być łożyska? choć wydaje mi sie ze zużyte wydają inne odgłosy.
6. Jaki sklep i ew. warsztat (przystepny cenowo rzecz jasna) w Trójmieście a jeszcze lepiej w Gdańsku polecacie, nie mam żadnego rozeznania - liczę na Waszą pomoc.
Podforum: Wiatrówki Wysłany: Nie 10 Sie, 2008 9:27 pm
Postów: 31
Wyświetlono: 2161
Wg rozkładówki Crosmana dosyłacz jest inny dla kalibru 0,177 i inny dla 0,22, jak ktoś ma dojście "za wielką wodę" to proponuje zakup w RJMACHINE, drożej ale dosyłacze są już przedłużone około 20$. Tam też metalowe (Z szyną) komory zamka w trzech wersjach wymiarowych, około 50$.
Tam też kawałek lufy kal. 0,177 o długośći 24" czyli podobnie jak w karabinku 1760 kosztuje niestetety około 60$.
Namiarów na centrum handlu częściami Crosmana niestety jeszcze nie znalazłem.
Cena 6$ którą post wyżej podałem jest wzięta z katalogu części zamiennych i składowych tej zacnej pukawki.
Jak dojdę - to na pewno na forum i na przekór wiodącemu dystrybutorowi na literę M, upublicznię.
I jeszcze jedno, przed chwilą potwierdziłem że jedynym przedstawicielem na Polskę są niestety Militaria.pl.
Przedstawicielem na Niemcy jest firma Umarex.
Proponuje ich zacząć bombardować majlam, telefonami o części do w/w, jeżeli to nie pomoże to potrzebny ktoś co w tym Jankeskim języku potrafi pismo skroić - co by opisało jak dystrybutor ma w 4 literach polskiego klienta firmy Crosman.
Mnie poradzili, jak do 2240 nakładek rękojeści szukałem - żebym sobie w USA zanabył.
To jak działają w chwili obecnej wyczerpuje wszelkie znamiona praktyk monopolistycznych.
Podforum: Ogólny Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007 23:39
Postów: 2
Wyświetlono: 328
Od pewnego czasu szukam pełnego katalogu części do samochodu. Jest to dość pomocna rzecz przy wykonywaniu wszelkich napraw lub planowaniu remontów. Kolega miał coś takiego od Opla, to używają w jego firmie i ponoć to można nawet legalnie kupić.
Z drugiej strony na serwisie Peugeot używają własnego firmowego katalogu, gdzie działa to mniej więcej tak - że wybiera się model, określa jego rok produkcji i silnik, pojawia się samochód, klikasz na jego część np. silnik pojawia się rysunek silnika i możesz wybrać dany podzespół, następnie w rozstrzeleniu widać każdą część wraz z parametrami i informacjami. W ten sposób można było dojść do num. katalogowego każdej podkładki pod śrubą, lub innej pierdoły, choć sądzę że 100% elementów w tym i tak nie ma.
Natrafiłem natomiast na taki dość podobny, myślę że dobry katalog dystrybutora FOTA:

http://katalog.fota.pl

który chciałbym polecić wszystkim którzy mają wątpliwość przy doborze lub rozpoznaniu części - myślę że kilka spraw to może rozjaśnić. Pozatym podane są realne ceny dzięki czemu można w przybliżeniu oszacować koszt części do naprawy. Jednak nie jest to to samo, więc jeśli ktoś ma lepsze pomysły to proszę o informacje - bo ciągle szukam.

Uwaga!
Post mój nie ma charakteru komercyjnego, nie ma stanowić reklamy dla dystrybutora który sprzedaje części, dlatego uprzejmie proszę adm. o usunięcie go w przypadku gdyby naruszał regulamin forum. Dziękuję.
Podforum: Wszystko o BMW Wysłany: 10 Styczeń 2009, 08:59
Postów: 46
Wyświetlono: 1222
Cytat:
Tak, zgadza się, ale jest to jakby "odkryte" we własym zakresie. ASO powie Ci "świece BMW", a nie "NGK dla BMW" i tak dalej. Do tego będzie uparcie twierdzić że "zwykłe NGK" (cokolwie to ma znaczyć) jest sto razy gorsze od ich świec



Trochę OT...
Maćku, trzeba pamiętać, że są wyjątki - czasem dostawca OE dostarcza na pierwszy montaż produkt, który niby ma również w swoim katalogu części zamiennych - tyle, że część sprzedawana w normalnej dystrybucji może być gorsza od OE. Dzieję się tak dlatego, że czasem części OE są zbyt drogie w produkcji i robi się je taniej na potrzeby rynku części zamiennych. Z tego co mi się wydaje to tarcze Brembo montowane w fabryce różnią się od tych, które można później kupić w sklepach.
Wypuszczanie na rynek odrzutów z OE też się zdarza dość często.

Najfajniejsze są i tak te przykłady, gdzie widać gołym okiem, że ktoś pilniczkiem usunął oznaczenia producenta i jest to sprzedawane normalnie
Podforum: Almera Wysłany: Sro 03 Gru, 2008 01:44
Postów: 2
Wyświetlono: 241
Mam problem. muszę zmienić pas przedni. moja Alma jest po fl i w związku z powyższym reflektor jest zespolony a co za tym idzie pas przedni jest inny niż ten przed fl. wiele osób które sprzedają pasy przednie nie ma o tym pojęcia i piszą że dany pas pasuje od 2000-2007r. prawda jest taka że od 2000r do 2002r. był inny niż ten od 2003r. -

wklejam zdjęcie żeby pokazać różnicę pomiędzy oryginalnym panelem jaki jest zamontowany a tymi sprzedawanymi jako zamienniki.

[img=http://img201.images...1060xk1.th.jpg]

i teraz jeszcze ciekawsza opcja. w elektronicznym katalogu części nissana (tym którego serwisy używają do doboru części) pas przed fl i po fl ma dokładnie ten sam numer części i na schematach wygląda identycznie czyli właśnie z tą przegrodą pomiędzy reflektorem a kierunkowskazem!

pierwszy schemat prezentuje pas przedni przed fl

drugi schemat po fl

w obydwu przypadkach jest to numer części 62500

no i przechodzę do sedna, gdzie tu logika i gdzie mogę kupić oryginalny nowy pas przedni ale taki sam jaki mam u siebie, bez cięcia, kombinowania itd. przecież to jakieś nieporozumienie jeżeli okazało by się że z fabryki wypuścili z takim panelami a teraz nie ma możliwości kupienia takiego samego, pzdr.
Podforum: Offtopic Wysłany: Sro Gru 17, 2008 21:24
Postów: 129
Wyświetlono: 2263
Cytat:
Nie chcę Cię dobijać, ale jak sam pisałeś dobre i tanie nie chodzą w parze... a do tego aby były pod ręką...

Cytat:
jest w Tarnowie InterCars (...) JC (...)



A to nie to samo??
JC-Auto i Inter Cars to są dwie różne firmy.

Chyba już jakieś 2 lata mijają, jak InterCars wykupił JC-Auto. Oddziały w miejscach, gdzie konkurowały one z Intercars'em zostały zamknięte, a w pozostałych mają wspólny asortyment. W wielu filiach widnieją obok siebie oba loga, bo JC-Auto miało po prostu większą renomę (lepsze części w niższych cenach)... niestety poległo z przyczyn logistycznych i informatycznych (nigdy nie dorobiło się dobrego katalogu części). Sprzedawcy nawet nie wiedzieli jakie skarby czasem mają w magazynach... bo nie były pokatalogowane... a czasem mieli te same części po różnymi cenami i indeksami.

Ale nie pisz na przyszłość, że coś wiesz... skoro nie wiesz.

W kwestii "tanie" i "stosunkowo tanie", dla mnie znaczy to samo, ponieważ "tanie" jest tylko i wyłacznie skrótem myślowym, mającym pokazać, że jest tańsze od czegoś. Znaczy jeśli porównasz do innej rzeczy może okazać się drogie... Dlatego moim zdaniem, zawsze jeśli ktoś mówi tanie, znaczy, że jest stosunkowo tanie (porównując do wartości rynkowej, cen konkurentów, czy cen podobnych produktów).
Wysłany: 2008-10-17, 16:45
Postów: 14
Wyświetlono: 442
Panowie-dyskusja zaczyna być nieco histeryczna więc wyjaśniem bo to niedawno robiłem. Sprawa dotyczy górnego mocowania kolumny do nadwozia (patrz str. 100 ksiązki Bujańskiego -lub srt. 201 Katalogu części Daewoo podanego w kompendium wiedzy). Bezpośrednio pod górnym mocowaniem kolumny do nadwozia (tym z łożyskiem) jest element w postaci tulei z głowicą( wygląda to jak grzybek) Sama tuleja jest widoczna w środku sprężyny, natomiast głowica składa się z 2 elementów metalowo-plastikowych odpowiednio użebrowanych. W stanie nowym tuleja i głowica stanowią jedną całość (co kosztuje ok. 45 zł) W miarę zużycia głowica rozwarstwia się a użebrowanie jest ścierane (zgniatane). Stąd skrzypienie i hałasy przy jeźdźie po wybojach. Wymiana jest dość prosta - trzeba wymontować kolumnę zawieszenia rozebrać górną część- tak jak do wymiany sprężyny. Stare elementy wywalamy wstawiamy nowe i po sprawie. Tylko że do zmontowania kolumny potrzebny jest przyrząd do ściskania sprężyny (koszt ok. 40 zł). Radzę też zweryfikować i wymienić w tym samym czasie mocowanie drążka stabilizatora do wahacza (elementy gumowe) zestaw naprawczy 17 zł. Nie ma co walczyć z odkręceniem śruby mocującej (rozciąć) - nowa jest w zestawie.
Wysłany: 2008-10-28, 03:02
Postów: 10
Wyświetlono: 547
Cytat:
(...) czy mógłbyś mi podać adres (...)



Nie wiem, jak prowadnice nazywają się w katalogu - bo w angielskojęzycznej wersji katalogu części, który krąży po sieci brakuje strony z nazwami/numerami prowadnic. Na opakowaniach z częściami jest "RAIL A-GUIDE FRT DOOR FRT - RH" dla przedniej prowadnicy przednich prawych drzwi, "RAIL A-GUIDE FRT DOOR - RH" dla tylnej; sądzę, że to "oficjalnokatalogowe" nazwy.

W sklepie też miałem problem, bo opisach pozycji magazynowych w kompie mieli tylko do których drzwi, ale już nie która prowadnica. Szczęściem - mieli drukowaną wersję katalogu, w której dogrzebałem się odp. numerów:

96 205 212 przednia prowadnica szyby drzwi przednich lewych
96 205 218 tylna prowadnica szyby drzwi przednich lewych

96 205 213 przednia prowadnica szyby drzwi przednich prawych
96 205 219 tylna prowadnica szyby drzwi przednich prawych

sklep, w którym kupowałem prowadnice -
Hurtownia Rejonowa POLPARTS Sp. z o.o.
61-057 Poznań, ul. Gorzysława 9
tel. (61)8732159

Widywałem je też w ofercie Potaku.

Pozdrawiam -
- Wojtek.
Podforum: Silnik i skrzynia Wysłany: Pią 04 Lip, 2008 12:42
Postów: 11
Wyświetlono: 1099
Cytat:


Zadzwoniłem do nich i zapytałem o to koło do TDCI. Okazało się ze w TDDI jest ten sam numer części forda czyli TAKIE SAMO koło pasowe - nr częśći 1100051. Cena 227,80 netto. Niestety oni nie sprzedają klientom indywidualnym, ale podał mi adres swego przedtawiciela - Firmę ARMOT w..........Ełku.
http://armot.pl/
Zadzwoniłem i spytałem się czy mi sprowadzą. Nie było najmniejszego problemu, nawet nie musiałbym kupować gdyby jednak to nie było to i koło nie pasowało.
I teraz najlepsze. Az 2 razy sie pytalem czy nie pomylka - 197zl BRUTTO.

Dzisiaj o 9 było na miejscu. O 16 zacząłem montaż, założyłem nowy simering, (miałem wcześniej kupiony), kółko, jedna śruba, nowy pasek, nadkole i podłogę. 20 minut. Całkowity koszt ok. 270 zł.

Ja rozumiem ze każdy musi zarobić ale 400 stówy za 30 minut roboty to chyba lekka przesada.
Mam nadzieję ze komuś taka informacja pomoże i nie da się wydoić w ASO.


Niestety mnie też dotknęła ta przypadłość, ale niestety nie jest prawdą, że to samo koło przychodzi do TDCI i TDDI.
Sprawdziłem w katalogu części forda w dwóch niezależnych źródłach i do TDDI - część ma nr 1100051, natomiast do TDCI z silnikiem 100 KM część ta ma nr katalogowy 1151392
Podforum: Warsztat Wysłany: Cz 08 gru, 2005 18:03
Postów: 30
Wyświetlono: 2395
Witam.

Cytat:
A skąd Darku różnice w wyglądzie i rozmieszczeniu elementów? Czy to oznacza że to kolejny Aires zrobiony "jak im się wydaje"?



Nie żebym tam zaraz kogoś znowu chciał krytykować, ale po porównaniu odlewów żywicznych ze zdjęciami i rysunkami pochodzącymi z katalogu części, doszedłem do wniosku, że należy wykonać pewne elementy troszkę inaczej...
To każdy musi ocenić sam...
No i w mojej "Dorze" kasety amunicyjne można wyjmować i wkładać... Ale to spowodowało pewne "oszustwa"... Po zmontowaniu całości będą jednak niezauważalne...

Cytat:
najbardziej podobają mi sie te niebieskie oczka



Pisząc w poprzednim poście o tym, że kojarzą mi się sympatycznie i powinny być chociaż "cośkolwiek" wypukłe nie miałem bynajmniej na myśli "oczek"...

A ten samolocik to "konwersja" Fw 190 D-9 z silnikiem w takiej wersji, jak były montowane przez Czechosłowaków na Bf 109 tworząc ich Avię S-199... Wizja artystyczna, ale nie moja... :P
Podforum: Polecane Wysłany: 20 Kwiecień 2005, 06:05
Postów: 15
Wyświetlono: 4609
Proponuję w tym wątku podawać adresy www, e-mail i telefony z adresem sklepów, które FAKTYCZNIE MAJĄ CZĘŚCI DO LEGANZY.
Dlatego AKWIMAT, BONUS i im podobne sklepy podawać nie ma wielkiego sensu, bo Leganza to dla nich dodatek tylko i to traktowany, że jak coś pasi z Nubiry to spox, a jak nie to ich to nie interesuje za bardzo, no cóż... ALe kilka takich też warto podać. Poniżej przedstawiam swoje doświadczenia i adresy jakie posiadam i z jakich korzystam na co dzień.

Szukając części warto czasem spojrzeć do katalogu części z rysunkami i kodami w necie - uwaga po rosyjsku:
http://www.acdc-service.ru/leganza.php

Na pewno, dużo i realnie, bez gadania, że Leganza rzadka i Panie mało kto kupuje, można kupić tutaj:

1. Hurtownia APCAR w Łodzi - w przeciwieństwie do KoreanCars mają do Legi dużo i na miejscu, w dodatku znają się (wysyłka Poczta) :
http://www.apcar.com.pl/kontakt.html
2. Hurtownia Polparts z Poznania - drogawo, kompetentnie i rzeczowo, wiele rzeczy na miejscu od ręki (wysyłka kurier) :
http://www.polparts.com.p....php?cPath=1_17
3. AUTOCZĘSCI - chyba tylko netowy sklep? Ale ma rysunki do częśc!!! Drogawo, ale masa towaru - trza ich potestować...
http://www.czescisamochod...sam=1&id_mod=25
4. AUTOPARTS w Warszawie na Kotsisa, niedrogo, b. duży wybór, szybko i profesjonalnie - wysyłają kurierem, ale za to niedrogą 7ką, a nie drogim Servisco etc.. Email i telefon starczy do wszystkiego . http://www.autoparts.com.pl/sklep.html
5. Producent tulei/gum TEDGUM - wąska specjalizacja, daje się z nimi 30% wytargować i wszystko z oferty na miejscu:
http://ted.pl/index.php?o...a&s_tr=model596
6. TUNING JĘDRASIK ŁÓDŹ - trochę zabawek do Leganzy...
http://www.jedrasik.com/p...der=nazwa&str=1

Nieco gorsze, ale warto mieć pod ręką jak coś:
7. AUTO SAM Łódź - tego nie badałem w pełni, ale mają co nieco chyba...
http://www.auto-sam.pl/daewoo_oferta.htm
8. Hurtownia CoreanCars Łódź jak w pkt 7 - ale zdaje się mają mało rzeczy na miejscu - za to są teoretycznie b. tani:
http://www.koreancars.com.pl/indexpl.htm
9. Bonus - raczej eksploatacyjne części, ale często atrakcyjne ceny i choć głównie do Nubiry to jak ma czas to coś Wam poszuka do Legi:
http://www.bonus.gda.pl/
10. No znany AKwimat - do Leganzy b. mało i zero zaangażowania, ale warto znać:
http://www.daewoo.win.pl/..._id=42&catname='Amortyzatory%20tylne'

Nie testowałem, ale może ktoś z czasem nam opinię jakąś zda i może to dobre sklepy:
http://www.kimoto.pl/
http://artmot.com.pl/index2.htm
http://www.jkauto.prv.pl/
http://www.hamulce.net/
http://www.kioto.pl/?mod=katalog&Parent=173

Proszę podawajcie atrakcyjne linki i tak żeby do Legi dawało się coś kupić od ręki w dobrej cenie... Pozdrawiam.
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2009-02-09, 18:07
Postów: 111
Wyświetlono: 4126
Cytat:
znalazłem jakieś skany z forum tej strony , sporo tego ale zdjęcia ciekawe.www.ddrmoped.de/forum/index.php?showtopic=2766


Zdięcia rzeczywiście ciekawe, a zauważyliście ten uchwyt ??? (załącznik)
Wy też takie macie ? W żadnym katalogu części nie znalazłem czegoś takiego. Ale faktem jest że stawianie tego motocykla na stopkę centralną wymaga wprawy.
Podforum: Elektryka & Oświetlenie Wysłany: 03-02-2009, 22:32
Postów: 10
Wyświetlono: 277
Panowie mam pytanie ap ropo takiego zamka troszkę odświeżę temat teraz. Jak to dokładnie wygląda szukałem w internetowym katalogu części ale nie udało mi sie znaleźć. Czy ktoś ma może jakieś zdjęcia i w jakich modelach najczęściej występowało takie cudo ?
Wysłany: 2008-11-01, 19:06
Postów: 6
Wyświetlono: 421
Możesz spróbować poszukać samego masztu, ale to będzie raczej maszt (bat) uniwersalny... Nawet w katalogu części zamiennych Daewoo nie przewidziano osobnego masztu dla anteny manualnej, dlatego podejrzewam, że zdecydowanie szybciej kupisz kompletną antenę.
Podforum: XJ Wysłany: Czw Maj 31, 2007 7:21 am
Postów: 10
Wyświetlono: 2578
Cytat:
A jak poznać jakie jest lusterko? W Ojca Jagu działa to to... ale jeżeli faktycznie ten płyn sieje takie spustoszenie to wolałbym żeby było żelowe;)



Noo, z tym może być problem bo zewnętrznie oba pewnie są identyczne a w oficjalnym katalogu części zamiennych występuje tylko 1 typ, przy czym nie udało mi się zdobyć nigdzie informacji jakiego jest ono typu.

Pozdrawiam

Jagman
Podforum: Części motocyklowe - kupię Wysłany: Pią Lut 08, 2008 2:38 pm
Postów: 2
Wyświetlono: 118
Zjadło mi zębatkę. Niestety nie wiem jaka jest jej polska nazwa, w katalogu części Yamahy nazywa się GEAR, IDLER 2 (27T).W każdym razie jest to zębatka, która jest wyrzucana przez elektromagnes i zazębia się dużym wieńcem zębatym na kole magnesowym.
W związku z tym poszukuję nowej lub używanej w lepszym stanie. Cena jaką podali mi w sklepie to 430 zł Więc może ktoś zna źródło z lepszą ceną.

Virago XV1100 1986
Podforum: Gaźniki Wysłany: Sob Paź 04, 2008 8:54 pm
Postów: 2
Wyświetlono: 310
http://www.larsson.pl/

W sklepie internetowym w dziale Układ paliwowy znajdziesz katalog elementy gaźnikowe
i tam dysze.

Jeżeli podasz z katalogu części XV535 numer katalogowy dyszy którą potrzebujesz
postaramy się powiedzieć czy jest ona dostępna jako aftermarket czy jako oem .

Katalog części z numerami znajdziesz na stronach Yamahy.

pzdr
X
Podforum: Układ paliwowy & Spalanie Wysłany: 06-10-2008, 09:43
Postów: 5
Wyświetlono: 280
Mi wychodzi, że 0 280 202 050. Numer 13627547976 to numer części BMW - facet ustalił pewnie na podstawie VIN auta i ETK. Natomiast 0 280 202 050 to numer części BOSCH - taki mi wyszedł po wklepaniu numeru części BMW do internetowego katalogu części na fota.pl, tak samo jak na www.intercars.com.pl, tylko że w intercarsie wyskoczył jeszcze poza tym 0 986 280 005 (tyle że tu chyba chodzi o tę samą przepływkę, ale nie nową, tylko po regeneracji).
Podforum: Almera Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008 18:36
Postów: 1183
Wyświetlono: 72895
Tolo, dzięki za adres katalogu części - to mi było bardzo potrzebne.

Co do felg to masz rację, ale pomysł jest o tyle dobry, że można sobie wirtualnie przymierzyć, co w rzeczywistości nie jest już takie proste.

Konserwować pasów nie będę, najwyżej je obetnę nożem i przyszyje stare, co mam w piwnicy z malucha
Podforum: Mechanika & Części Wysłany: 28-07-2008, 21:07
Postów: 11
Wyświetlono: 247
Panowie nie chce sie kłócić ale w skład m zawiasu takiego jak jest w IS-ach nie było Bilstein-ów B6 tylko "BOGE m-technic" sprawdzałem w katalogu części i były dostępne zwykłe GOGE i właśnie wersja m-technic. Jak sie mylę to proszę poprawcie.

http://www.realoem.com/bm...109&hg=31&fg=10
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2007-03-28, 16:49
Postów: 16
Wyświetlono: 502
Aha. W każdym razie dzięki na info. Będę szukał katalogu części bo jak robić motor to na oryginał A co do silnika to jak pisałem jest on z 1965r. więc chyba jest od Jaskółki, tylko ktoś go przerobił na silnik Trophy.
A niewiecie czy można i jeśli tak to gdzie można kupić "tackę" pod akumulator? Niby jest ona nitowana ale może jakoś można dokupic?

edit:
Jaki akumulator jest potrzebny do Jaskółki?
Podforum: Warsztat Wysłany: 2006-12-06, 19:12
Postów: 14
Wyświetlono: 295
No to nawet duża różnica tej długości, ale (jak przedmówca mój powiedział) skoro kartery się dobrze scisnęły to powinno być ok, ja zawsze na sylikon składam i jest ok.

Wymiary wkretów do karterów silnika MZ ETZ 250 (według katalogu części do ETZ 250):

7 sztuk - srób 6 o długości 50mm
7 sztuk - srób 6 o długości 70mm
Podforum: Silniki Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 12:29 pm
Postów: 7
Wyświetlono: 2413
Jeśli nie są całe - to masz duże szanse że będziesz miał przebicie - iskra nie pójdzie na świece i w efekcie będziesz miał słabsze auto.

Jest duży problem żeby kupić osobno te gumy. W katalogu części jest to przedstawione jako element składowy modułu wysokiego napięcia. No ale jest to kosztowny wydatek - 650 zł.

Inne rozwiązanie - tak jak ja zrobiłem - to poszukanie osoby która takowy moduł (juz nie uzywany) z dobrymi gumkami posiada i kupic jeśli sie da.
Podforum: Primera Wysłany: Pią 22 Wrz, 2006 12:20
Postów: 19
Wyświetlono: 585
Cytat:
W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX?



A jaką masz datę produkcji? Ja też mam GX model P11E i mam podobny problem! Z tym, że jeszcze biorę pod uwagę 140KM :twisted: Korzystałem z tego czytnika VIN ale w którym miejscu Wy widzicie moc silnika :shock:
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2007-08-03, 21:36
Postów: 8
Wyświetlono: 343
Poszukuję katalogu części w dowolnej formie (może być nawt po chińsku ) do Tropki 250 sprzed 1970 roku. Remontuję sprzęta z 69r i mam kilka zagwozdek z paroma szczegułami. Jak by ktoś posiadał jakieś xero albo skan był bym wniebowzięty.
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2007-12-26, 22:34
Postów: 15
Wyświetlono: 511
Cytat:
Hmm, moja jest '72 i szklanki ma

Proste: do 1971 r. szklanki są w katalogu części, po 1971 są w katalogu dodatków. Katalog dodatków ostatnio puściłem na allegro, to już wam nie wrzucę fotki. To tak samo z jak z osłonami na nogi: niby dodatek, a prawie każdy miał.
BTW: '72 tabliczkowo, czy '72 dowodu ?
Podforum: Wokół BMW Wysłany: 25-03-2008, 13:45
Postów: 10
Wyświetlono: 322
Panowie, halo!!!
generalnie, jeśli chodzi o końcówki dźwigni zmiany biegów, zwane popularnie gałkami (LOL), to mogły być różne. a w katalogu części zamiennych i akcesoriów można wybierać pomiędzy najróżniejszymi dostępnymi. a do tego kilka emblematów - również do wyboru. to tak czysto informacyjnie.
Podforum: Luźne gadki :) Wysłany: 2007-11-09, 17:50
Postów: 3
Wyświetlono: 94
Witam
Prośba do posiadaczy mz etz 150 - jaka jest długość oryginalnej linki obrotomierza ?
Czy w 150'tkach linka obrotomierza i licznika są takie same ? (tak by wynikało z katalogu części ale co teraz się porobiło z częściami to każdy wie ...)
Wysłany: 2008-10-03, 00:52
Postów: 63
Wyświetlono: 1372
Cytat:
Genezyp, to zwykła linka. Taką u siebie zakładałem.



Zwykłą linke mam teraz i ma na końcu nakrętke. W tej co jest na zdjęciu jest samoregulacja. Tam pod tą gumą jest sprężyna. Nie wiem go końca jak to działa, ale nawet wg katalogu części jest podpisana jako linka z samoregulacją. Cena oczywiście wyższa od zwykłej. Ale kłócić sie nie będe
Podforum: Maszyny do szycia Wysłany: on 04 Lut 2009, 17:37
jeszcze tutaj można spróbować, ten adres bardziej kojarze
http://msp.money.pl/firmy/dane_firmy,da ... 97563.html

katalog części może będzie miał gościu tutaj
PRIMA-TEX tel. 0-42 674-91-99

Ewentualnie gościu z firmy DAL może mieć dostęp do katalogu części (jest to bardzo prawdopodobne, ale nie wątpie że za jakąś opłatą)
Podforum: Warsztat blacharski i lakierniczy Wysłany: 17 sie 2008, o 00:27
Postów: 8
Wyświetlono: 432
W dowodzie rejestracyjnym masz numer VIN/ numer nadwozia. On się nie zmienia nigdy. Odczytasz z niego wszystko ale koloru chyba nie.

Człon pierwszy - VMI
1 - T - Europa
2 - M - Republika Czeska
3 - B - Producent Skoda Auto

Człon drugi - VDS
4 - E - kod modelu - Skoda Felicia
5 - Typ silnika/przełożenie przekładni głównej
E - 135/4,16
F - 136/4,16
G - AEE/3,83
H - AEF/3,35
6 - Emisja spalin
A - w/g normy R38.01A
F - w/g norm US83, ECC 93/59, R83.01B, 94/12
G - katalizator jednodrożny (według przepisów czeskich)
H - w/g norm R83.01C, EEC 93/59, 94/12 US 83

Człon trzeci - VIS
7 - kod wewnętrzny
4 - nadwozie nie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
6 - nadwozie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
(w katalogu części zamiennych oznaczone jako wzmocnione)
8 - typ nadwozia:
1 - Hatchback 5 - drzwiowy (kod 791)
5 - Kombi 5 - drzwiowe (kod 795)
7 - Pickup (kod 797)
9 - Odmiana:
3 - LX
4 - GLX
5 - SLX
8 - Service Van
9 - Hardtop
10 - Model roku:
R - 1994
S - 1995
T - 1996
V - 1997
W - 1998
X - 1999
ITD...
11 - Zakład montujący:
0 ... 4 - Mlada Boleslav
5 - Kvasiny
7 - Vrchlabi
X - Poznań
12 - ... numer fabryczny nadwozia

I tak na przykład numer TMBEFF614VX123456 oznacza

T - Europa
M - Czechy
B - Skoda
E - Skoda Felicia
F - silnik 1,3 MPI, przełożenie przekładni głównej 4,16
F - Norma czystości spalin US 83, EEC 93/59, R83.01B, 94/12
6 - Nadwozie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
1 - Hatchback 5-d
4 - GLX
V - Model rok'97
X - Zmontowana w Poznaniu
12345 - numer nadwozia

PS. Ja tak jak i elpolacco mamy kod koloru 8U8U czyli zieleń pacyfiku.
Spójrz na awatary to mniej więcej będziesz wiedział jak wygląda taki kolor.
Podforum: Eksploatacja Wysłany: 13 Wrz 2008 | 19:14
Postów: 4
Wyświetlono: 916
Znalazłem przypadkiem świetną stronę z katalogiem części do mazd dokładnie rozrysowanych i opisanych. Jest to rosyjska strona, ale opisy części są po angielsku.
Należy w okienko u góry strony wpisać VIN samochodu i zatwierdzić tymi "ruskimi krzaczkami" obok z prawej. Może dla niektórych, to żadna nowość, ale ja bardzo długo szukałem (nie tylko na forum) takiej strony i znaleźć nie mogłem.

OTO LINK :

http://www.japancars.ru/cat/mazda/
Podforum: Inne techniczne Wysłany: Wto 16 Maj, 2006 08:45
Postów: 47
Wyświetlono: 6736
Cytat:
bo ostatnio jak pytalem o mate wygluszajaca
przez telefon to powiedzieli ze nie ma czegos takiego, a jak poszukali przy mnie na
swoim komputerku to sie znalazla


Bo to jest tak, że w katalogu części ford nie przewidział
maty na naszą wersję. Mimo że maska jest przecież
toczka w toczkę jak w pozostałych.

Szy.
Podforum: Skala 1:1 Wysłany: Sro Lis 16, 2005 8:53 am
Wyświetlono: 319
Poszukuję instrukcji obsługi i katalogu części do silnika 16H12a instalowanego
w lokomotywach SM/SP30. Może być kserokopia. Jeśli ktośby miał to proszę o
kontakt.
--
Pozdr.
Ariel Ciechański
Polskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei
Parowozownia Skierniewice
www.psmk.org.pl
aciechanski@psmk.org.pl
tel. +609 24 04 77
Podforum: Elektryka, Elektronika & Car Audio Wysłany: 2009-02-22, 19:47
Postów: 4
Wyświetlono: 229
Nr katalogowy jest najważniejszy. Musi byc zgodny. Jednakże nr zmieniały się w czasie jak bmw coś w nich zmieniało.
Trzeba skożystać z katalogu części i znaleść wszystkie właściwe numery.
http://bmwfans.info/original/

Prawdopodobnie nie obejdzie się tez bez ASO po wymianie.
Podforum: Lakiernictwo, blacharstwo & kosmetyka Wysłany: 27 Grudzień 2008, 22:35
Postów: 6
Wyświetlono: 262
AC_SCHNITZER dla sprostowania nerka dla mnie składa się z dwóch elementów i jest zamontowana wewnątrz grila przedniego w środkowej części,całość można nazwać atrapą przednią.Co do róznicy jaki wąski ,a jaki szeroki proponuje zaglądnąć do katalogu części.Jeśli chodzi o zdjęcie to pokazana jest cała atrapa (kmpl. gril) i pisze raczej o całej atrapie,a nie o samych nerkach.
Podforum: Styling Wysłany: 19 lut 2009, o 17:23
Postów: 18
Wyświetlono: 339
Większość zabawek jest z allegro, trzeba tylko dobrze poszukać. Uchwyt na drzwiach kupiłem od tego gościa - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6073183, a co do "półki", to jest to wysuwana szuflada pod siedzeniem pasażera - oryginalna Skodowska, była w katalogu części dodatkowych do Felci .
Podforum: Usterki i porady techniczne Wysłany: Wto Paź 28, 2008 07:28
Postów: 10
Wyświetlono: 154
Cytat:
Podłożyliśmy drewniane klocki i jakoś się udało dojechać z małym problemem bo w drodze do warsztatu pana Miodowicza wysiadł alternator. Pana Miodowicza już znamy bo pompowaliśmy już raz u niego zawieszenie. Najpierw będzie rozezanie bo właściwie tak nie wiadomo co nawaliło. Chciałem w katalogu części znaleźć nazwy elementów na wypadek gdybym musiał je załatwiać za granicą.



Po co za granicą? Wszystko jest na www.tomateam.pl
Podforum: Usterki i porady techniczne Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:44
Postów: 10
Wyświetlono: 154
Podłożyliśmy drewniane klocki i jakoś się udało dojechać z małym problemem bo w drodze do warsztatu pana Miodowicza wysiadł alternator. Pana Miodowicza już znamy bo pompowaliśmy już raz u niego zawieszenie. Najpierw będzie rozezanie bo właściwie tak nie wiadomo co nawaliło. Chciałem w katalogu części znaleźć nazwy elementów na wypadek gdybym musiał je załatwiać za granicą.
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2009-03-23, 21:04
Postów: 10
Wyświetlono: 169
Cytat:
Przed chwilą sprawdziłem w oryginalnym niemieckim katalogu części (wersja 17,5 km na gaźniku 28 N1-1, rok wydania 1969).


o to chodziło ja mam już gażora 30 i 70 rok,może się nie zmieniło nic przez rok
niedługo jadę zobaczyć trąbkowe tez z 70 podobno nie tykana 20 lat i w oryginale,zobaczymy czy tam była
Podforum: Musso/Musso Sports Wysłany: 8 lis 2008, o 22:56
Postów: 97
Wyświetlono: 1500
Musso w Td ma przód na sztywno i nawet jak zapniesz jedno sprzegło ręczne i podniesiesz przód to kręcić się bedzie cały przód L+P zaobserwowałem to jak montowałem ręcznego warna tak przez przypadek a most w częściach powinieneś znaleść w manualu lub w katalogu części.
Pozdrawiam
Podforum: Technika Wysłany: 2007-07-13, 13:10
Postów: 36
Wyświetlono: 2896
Sprawdzałem w katalogu części http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm , i od 87 roku do dzisiaj, idą te same lagi, sprężyny, oraz tuby, więc i ilość oleju będzie taka sama
Pastor, zalej sobie W15 lub nawet W20, jest kolosalna różnica, szczególnie jak zakładasz twarde sprężyny
Podforum: Opony, felgi, hamulce i zawieszenie Wysłany: Pią 04 Lis, 2005 23:37
Postów: 4
Wyświetlono: 291
Numer FINIS to siedmiocyfrowy kod z katalogu części zamiennych forda.
Nie mniej sprawdziłem i dla twojej foki sterownik ma mieć FINIS 1077384 a hydraulika 1075911
Niestety mam microcata ze stycznia 2003 i jeśli później wyszedł jakiś zamiennik to go nie znajdę. Napisz priva do kolegi wahu (albo wachu) - on handluje częściami i powinien mieć najnowszego microcata - może coś będzie więcej.
Podforum: Dcc Wysłany: Pon Gru 17, 2007 9:38 am
Postów: 18
Wyświetlono: 1546
Za szybko wysłałem poprzedni list - przepraszam!
Mam nadzieję że w katalogu części zamiennych ten prymitywny dekoder jest specyfikowany - natomiast zastanawia mnie to biiiip ... - potrzebny byłby malutki głośniczek - czy ktoś próbował do tej "budy"(215.218,225) wkładać głośnik? Sądzę że jakieś maleństwo tam wejdzie. A tak na marginesie - czy ja nie powinienem tego wątku ulokować jako tematu w katalogu techniki lub tabor?
Podforum: HydePark Wysłany: 2006-11-13, 20:43
Postów: 4
Wyświetlono: 1141
lilo, znalazłem coś takiego, cały VIN Felicii:
Jak zidentyfikować VIN Skody Felicii

W celu ujednolicenia sposobu identyfikacji samochodów na całym świecie wprowadzono VIN - Vehicle Identity Number.
Jest to oznakowanie zgodne z normą ISO 3779-1977

Numer VIN składa się z 17 znaków:
Pierwszy człon (3 znaki) jest międzynarodowym kodem producenta VMI (Vehicle Manufacturer Identity)
Drugi człon (6 znaków) jest kodem pojazdu (VDS)
Trzeci człon (8 znaków) jest numerem identyfikacyjnym pojazdu) (VIS)

Kod pierwszego członu jest nadawany producentowi przez ISO, pozostałe 3 człony są samodzielnie ustalane przez producenta, który w miarę modernizacji modelu może oznaczać te zmiany.

Znaczenia poszczególnych liter i cyfr kodu:

Człon pierwszy - VMI

1 - T - Europa
2 - M - Republika Czeska
3 - B - Producent Skoda Auto

Człon drugi - VDS

4 - E - kod modelu - Skoda Felicia

5 - Typ silnika/przełożenie przekładni głównej
E - 135/4,16
F - 136/4,16
G - AEE/3,83
H - AEF/3,35

6 - Emisja spalin
A - w/g normy R38.01A
F - w/g norm US83, ECC 93/59, R83.01B, 94/12
G - katalizator jednodrożny (według przepisów czeskich)
H - w/g norm R83.01C, EEC 93/59, 94/12 US 83

Człon trzeci - VIS

7 - kod wewnętrzny
4 - nadwozie nie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
6 - nadwozie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
(w katalogu części zamiennych oznaczone jako wzmocnione)

8 - typ nadwozia:
1 - Hatchback 5 - drzwiowy (kod 791)
5 - Kombi 5 - drzwiowe (kod 795)
7 - Pickup (kod 797)

9 - Odmiana:
3 - LX
4 - GLX
5 - SLX
8 - Service Van
9 - Hardtop

10 - Model roku:
R - 1994
S - 1995
T - 1996
V - 1997
W - 1998
X - 1999
ITD...

11 - Zakład montujący:
0 ... 4 - Mlada Boleslav
5 - Kvasiny
7 - Vrchlabi
X - Poznań

12 - ... numer fabryczny nadwozia

I tak numer TMBEFF614VX123456 oznacza

T - Europa
M - Czechy
B - Skoda
E - Skoda Felicia
F - silnik 1,3 MPI, przełożenie przekładni głównej 4,16
F - Norma czystości spalin US 83, EEC 93/59, R83.01B, 94/12
6 - Nadwozie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
1 - Hatchback 5-d
4 - GLX
V - Model rok'97
X - Zmontowana w Poznaniu
12345 - numer nadwozia

Kolory, kody Felicii znajdziesz na http://skoda.autokacik.pl/
Dział po lewej stronie O Felicii, a następnie Kolory
Podforum: Nasze gospodarstwo Wysłany: 2007-09-29, 11:34
Postów: 2
Wyświetlono: 2293
poszukuję pilnie katalogu części do pługów krone! proszę o pomoc!
Podforum: Forum wszystko o Fabii Wysłany: 2006-10-04, 07:03
Postów: 77
Wyświetlono: 12640
mam coś w rodzaju katalogu części ale to jest po czesku jak chcesz to napisz do mnie na santi75@interia.pl a mogę ci to podesłać z tym że nie jest to książka "sam naprawiam"
Podforum: Wasze Felki Wysłany: 7 maja 2008, o 22:15
Wyświetlono: 333
W celu ujednolicenia sposobu identyfikacji samochodów na całym świecie wprowadzono znakowanie samochodów numerem identyfikacyjnym VIN (Vehicle Identification Number). Znakowanie pojazdów jest zgodne z międzynarodową normą ISO 3779-1977

Numer identyfikacyjny pojazdu VIN składa się z 17 znaków.
- Pierwszy człon (3 znaki) - międzynarodowy kod producenta (VMI)
- Drugi człon (6 znaków) - kod pojazdu (VDS)
- Trzeci człon (8 znaków) - numer identyfikacyjny samochodu (VIS)

Pierwszy człon nadawany jest producentowi przez ISO. Pozostałe 2 człony nadawane są już przez producenta, który w miarę modernizacji pojazdu może go zmieniać.

Znaczenia poszczególnych liter i cyfr kodu:

Pierwszy człon VMI :
1 - T - Europa
2 - M - Republika Czeska
3 - B - Producent Skoda Auto

Drugi człon VDS:
4 - E - kod fabryczny modelu - Skoda Felicia
5 - Typ silnika/przełożenie przekładni głównej:
E - 135/4,16
F - 136/4,16
G - AEE/3,83
H - AEF/3,35
6 - Emisja spalin:
A - wg normy R38.01A
F - wg norm US83, ECC 93/59, R83.01B, 94/12
G - katalizator jednodrożny (według czeskich przepisów)
H - w/g norm R83.01C, EEC 93/59, 94/12 US 83

Trzeci człon VIS:
7- kod wewnętrzny:
4 albo X - nadwozie nie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
6 albo Z - nadwozie dostosowane do montażu poduszki powietrznej (w katalogu części zamiennych oznaczone jako wzmocnione)

8 - typ nadwozia:
1 - Hatchback 5 - drzwiowy (kod 791)
5 - Kombi 5 - drzwiowe (kod 795)
7 - Pickup (kod 797)

9 - Odmiana modelu:
3 - LX
4 - GLX
5 - SLX
8 - Service Van
9 - Hardtop

10 - Model roku:
R - 1994
S - 1995
T - 1996
V - 1997
W - 1998
X - 1999
Y - 2000

11 - Zakład montujący:
0 ... 4 - Mlada Boleslav
5 - Kvasiny
7 - Vrchlabi
X - Poznań

12 - ... - 17 - numer fabryczny nadwozia

I tak np. numer TMBEFF614WX123456 oznacza:

T - Europa
M - Czechy
B - Skoda
E - Skoda Felicia
F - silnik 1,3 MPI, przełożenie przekładni głównej 4,16
F - Norma czystości spalin US 83, EEC 93/59, R83.01B, 94/12
6 - Nadwozie dostosowane do montażu poduszki powietrznej
1 - Hatchback 5 - drzwi
4 - GLX
W - Model rok - 1998
X - Zmontowana w Poznaniu
12345 - numer fabryczny nadwozia

Swój kod producenta możecie również sprawdzić na stronie:

http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100

Niestety, ale nie wszystkie dane są dostępne w strefie bezpłatnej.
Podforum: Sprzęt gaśniczy Wysłany: niedziela, 29 cze 2008, 12:56
Postów: 26
Wyświetlono: 3916
coz - skoro temat tak zlazi na boczny tor to i ja cos dodam.
w naszej jednostce ponoc byly kiedys dwie motopompy PO5 - co jakis czas sprzęt idzie na serwis - w sumie na zamianę bo wszystkie ktore mialy jakies problemy szly lącznie z UG.
mechanicy wiele nie grzebali bo po co skoro co jakis czas moze to zrobic UG, szczegolnie jak bylo dwie motopompy.
zresztą kilku operatorów sprzętu to tez nie bylo najszczęsliwsze rozwiązanie
jedna do nas jakoś nie wróciła a drugą zastąpiono PO3 (po remoncie).
przy odbiorze przy wyższych obrotach sprzęt wpadał w dragania - super remont - nie ma co (w duzo lepszym stanie pojechaly PO5 niz przyjechala ta PO3 (1973 chyba) - cóz prezes gamoń nie dość ze jedną chyba oddał to wział byle co).
takie to byly czasy PRL.

obecnie udalo się naciągnąć UG na zakup dwóch PO5 - wyszly prawie tyle co zlom.
jedna niby sprawna (1974).
druga zatarta (1982).
zatartą wlasnie rozkręciliśmy - korbowód-wał + jakies smieci na jednym z tloków - widać ze jakis pseudomechanik się do niej dorwał i zatarł ją zaraz po remoncie a w sumie to nie wiedzial jak ją zgasic chyba bo zatarcie to byl efekt koncowy uszkodzenia przy kole magnesowym i czyms jeszcze (ladnie poobijane wewnątrz). co lepsze - tlok drugi prawie nie zuzyty, skrzynia korbowa ladnie pasuje i raczej nie byla często rozkręcana - wg mnie ktos zatarl dobry silnik przez niewiedzę.

co do tej niby sprawnej - serwisowane gdzies tam w jakims zakladzie - robione na sztuke - zle ustawiony zaplon bo iskra jest jak tlok juz opada a zaplon powienien byc na chwile przed gornym polożeniem tloka (GPM? - dawno mialem mechanikę).
trzeba będzie poszukać części (nie wiem czy tak latwo znajde) i ją zrobić. niestety tez i pompę trzeba będzie przejrzec - uszczelki. niestety dotarla do nas w stanie "nieuzywania" przez dluższy czas - zalana mieszanka w baku + otwarty kranik = balagan w gazniku - czemu nie wylano wszystkiego z baka na czas przechowywania? ewentualnie czemu nie robiono rozruchow co jakis czas? pytanie do ich mechanika.

tak wiec to co pan Jan pisze to po części prawda.
prawdą jest też to co pisze CUDIK - sprzęt z początku lat 70tych ma dzis prawie 40lat - trochę to odstaje od zdroworozsądkowego myslenia - dlaczego tak mysle - zobaczcie po ilu latach można zarejestrować pojazd jako zabytek?
zreszta niedawno wparowalo do remizy kilku chlopakow z nowoutworzonej MDP i się smiali jak uslyszeli ze w kazdej motopompie ktorą mamy silnik pochodzi od autka zwanego syrenką

co o obslugi sprzętu:
- kiepscy mechanicy rodem z PRL'u gdzie wszystko bylo niczyje wiec tlukli jak się dalo - oczywiscie nie wszędzie (u nas zuczek 78 jest w niezlym stanie), zresztą ta PO3 sam się dziwię ze tyle wytrzymala.
- brak dokumentacji - u nas w jednostce niby od niedawna jestem mechanikiem/konserwatorem a nie ma żadnej dokumentacji/instrukcji nie mowiąc już o katalogu części do posiadanego sprzętu (dobrze ze ludzie znają obslugę na pamięc).
- to że w kraju mamy tyle motopomp PO3 i PO5 wynika tez po części z biedy naszych OSP oraz to ze latwiej naprawic w pieleszach jednostki OSP jakąś PO5 niż zagraniczny sprzęt.

co do serwisow remonotujacych - loteria - PO3 przyjechala "niedorobiona", PO5 ktora przywiezlismy tez niezbyt. aczkolwiek w sąsiedniej jednostce prezes chwalil np mat-poz bo ladnie im zrobili motopompe.
Podforum: Warsztat Wysłany: 2009-04-20, 19:53
Postów: 1
Wyświetlono: 64
W katalogu części podają: pierścień zabezpieczający 40 TGL 0-472
Podforum: Inne techniczne Wysłany: Pon 24 Sty, 2005 11:23
Wyświetlono: 316
poszukuję katalogu części do wszystkich marek

FORD-a oraz CITROEN-a

dzięki góry za jakiekolwiek info
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2009-03-23, 20:50
Postów: 10
Wyświetlono: 169
Przed chwilą sprawdziłem w oryginalnym niemieckim katalogu części (wersja 17,5 km na gaźniku 28 N1-1, rok wydania 1969).

Nie ma tam uszczelki.
Podforum: Motocykle zabytkowe Wysłany: 2008-01-06, 21:25
Postów: 302
Wyświetlono: 8845
Jeszcze tak daleko nie doszedłem... Jutro wstawię Ci skan z katalogu części do ETS-ki, może to da odpowiedź.
Podforum: Sigma/Diamante Wysłany: 22-11-2008, 23:34
Postów: 10
Wyświetlono: 268
No dzięki bardzo Coś mi się wydaje że tu zamieszkam
A propos..wspomniałeś o katalogu części mitsu - gdzie można pozyskać ?
Podforum: Maxima Wysłany: Sob 04 Kwi, 2009 13:21
Postów: 1
Wyświetlono: 136
według katalogu części, do 2.0 i 3.0 kompresor jest taki sam.

numer części 92610-31U10 (27631)

mówię o wersjach europejskich.
Podforum: Silnik Wysłany: Nie Gru 14, 2008 6:45 pm
Postów: 7
Wyświetlono: 457
Właśnie co do korb, to w katalogu części mają one w 535 inny numer niż w 500...
można podejrzewać że są inne.

pzdr
X
Podforum: Primera Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006 16:21
Postów: 19
Wyświetlono: 585
W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX?
Podforum: Almera Wysłany: Sob 09 Gru, 2006 21:17
Postów: 54
Wyświetlono: 2416
Całkowicie się z Kolegą zgadzam. W przypadku opisywanym w Auto Świecie wymieniono, o ile dobrze pamiętam, komplet tj. blok silnika z całym układem tłokowo-korbowym. Pewnie przyszło to zmontowane. Czyli wymieniono jedno na drugie takie same tylko mniej zużyte, ale pewnie też wadliwe. Dlatego też w mojej Almie ASO wyminiło, na gwarancji, tak przynajmniej mnie poinformowano, jedynie pierścienie i komplet uszczelnień w silniku. Te wymieniane pierścienie mają zmienione oznaczenia, numery katalogowe w stosunku do zainstalowanych poprzednio. Może to oznaczać, że dokonano w nich zmian konstrukcyjnych lub materiałowych. Podobnie Nissan zmienia oznaczenia na nowych przekonstruowanych ( uchwyt żarówki i odblask soczewki ) reflektorach przednich do Almer po FL, a przecież zewnętrzny ich wygląd nie uległ zmianie.
Dobrze byłoby, gdyby któryś z Kolegów mający dobry kontakt z jakimś ASO i dostęp do będącego w ich dyspozycji elektronicznego katalogu części zamiennych mógł ewentualnie potwierdzić tą informację. Wiele by to wyjaśniło.
Pozdrawiam.

Na dodatek parę wypowiedzi kolegów z AC Nissan Clubu dotyczących zużywania oleju przez QG18DE i środków zaradczych ( z góry przepraszam, że długie ):

hammer (08.11.2004 22:42)
Ubytki oleju Almera 1.8
Pisalem juz o tym ze dwa razy, ale jeszcze raz napisze
n16 1,8 nowka sztuka kupiona sierpien 2003. w 2004 na przegladzie (przejechane 11tys km) zglaszam ze zjada regularnie rowno pol litra oleju na 1000km (zaczalem mierzyc jak bylo niecale 9tys). generalnie mowie ze uwazam to za usterke silnika i prosze o usuniecie (wczesniej mialem n16 z 2000 i nie jadla w ogole po przebiegu niecale 30tys) panowie w aso bez mrugniecia okiem stwierdzili ze musza zamowic czesci, za trzy tygodnie zadzwonili ze juz sa i zeby przyjechac na naprawe. samochod stal u nich 1,5 dnia, wymienili pierscienie tlokow i komplet uszczelek (dane z protokolu naprawy). od tej pory przejechalem 2tys km i wyglada na to ze oleju wcale nie ubylo.
czyli generalnie to co wlasnie chca ci zaaplikowac nalezalo zrobic w pierwszej kolejnosci.
pozdrawiam
marek

greszczyn (29.07.2004 16:00)
Juz nie bierze?? A co sie stalo, ze brala i co zrobiles, ze nie bierze??
jak to co się stało? Standard ,niektóre Almerki mająto do siebie ,że z czasem zaczynają palić olej.U mnie objawiło się to po około 60 tyś. Wymiana jakiejś uszczelki gumowej pod pokrywą zaworów nic nie pomogła ,więc przy 80 tyś wymieniono pierścienie i narazie to pomogło.Teraz mam 105 tyś. i narazie spokój.Mam chyba egzemplarz który już objeły oszczędności Nissan Europe,chodzi głównie o materiały użyte do produkcji silników .

greszczyn (30.07.2004 12:38)
Wymiana uszczelki pod głowicą i pierścieni po 80 tys.
olej to texaco 10W40 syntetyk,ale olej tutaj nie ma znaczenia (chyba że jest to lotos)wydaje mi się że Nissan zaczął oszczędzać na materiałach (tłoki,pierścienie) chodzi o jakość i wytrzymałość.Dwa tygodnie temu byłem w serwisie (kontrolka silnika zapaliła się,sonda tlenu) i stała almerka n16 1,8 z wybebeszonym silnikiem-powód zużycie oleju.Teraz w środę również byłem w serwisie z tego samego powodu i znowu stała almerka (już po face liftingu,przebieg 37 tyś )bez silnika.Przyczyna duże zużycie oleju.Mechanik pokazał mi jak są wykonane pierścienie i z czego.
Z pierścienia mogłeś zrobić tzw ósemkę ,gdyby był dobrej jakości to przy lekkim przegięciu powinien pęknąć.Brak słów.

Pozdrawiam
Podforum: SILNIK Wysłany: 2009-02-13, 18:59
Postów: 6
Wyświetlono: 187
Wejdź do katalogu części zamiennych i porównaj numery,albo pod samochód i na wisus.
Podforum: Giełda Wysłany: 20-10-2008, 16:26
Postów: 5
Wyświetlono: 791
a ma ktoś może numer tej części ... ?

albo jakiś link do katalogu części on line ? ?
Podforum: Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wysłany: 15 Listopad 2008, 09:15
Postów: 7
Wyświetlono: 160
320i (m50) ma 0,5mm grubszy stabilizator.

Wystarczy zajrzeć do katalogu części
Podforum: Konstrukcje Wysłany: poniedziałek, 22 marca 2004, 17:39
Postów: 17
Wyświetlono: 5149

Hamulec szczękowo - bębnowy (Jelcz M121M)
[rys. z katalogu części zamiennych]
Podforum: Usterki i porady techniczne Wysłany: Sob Gru 06, 2008 16:14
Postów: 4
Wyświetlono: 73
Podaj więcej danych odnośnie autka rocznik i pojemność to sprawdze w katalogu części i podam ci parametry jeśli będą dostępne
Podforum: Primera Wysłany: Sro 09 Maj, 2007 18:08
Postów: 3
Wyświetlono: 97
sprawdź w katalogu części czy jest taki sam numer katalogowy. Przeważnie wystarczy zadzwonic do hurtowni - niech sprawdza
Podforum: DTR itd. Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 10:36 am
Wyświetlono: 94
Poszukuje instrukcji obsługi, serwisowania, katalogu części, schematów elektrycznych do koparko - ładowarki 432E rok 2006 oraz koparki M315 rok 2000
Podforum: Porady eksploatacyjne Wysłany: Pon 21 Sty, 2008 08:46
Postów: 86
Wyświetlono: 9340
Odświerzam temat - także szukam katalogu części do P11 a linki juz nie działają...
Kto ma i da ? Nawet za 10 zeta
Podforum: Gry o wojnie Wysłany: Pn 14 sty, 2008 11:41
Postów: 96
Wyświetlono: 4353
Cytat:
A czy ktoś może miał, lub nawet ma w rękach działającą wersję gry "Pacific General" ?


Dokładnie tak jak Daniel powiedział

Choć muszę powiedzieć, że nie podobała mi się jakoś szczególnie ta gra.

Cytat:
3. Znaleźć plik WING32.DLL (na dysku instalacyjnym Windows powinien być zaszyty w którymś z "cab'ów" - poszukać)
4. Skopiować w/w plik do katalogu Windows/System32


Tej części nie wykonałem, niedługo spróbuje, dzięki.

Cytat:
OK jedna rzecz nie działa - Rosjanie. W ogóle. Nie ma szansy nimi wygrać, nawet na najłatwiejszych ustawieniach.


To przynajmniej nie jestem sam Druga misja mnie już na ogół zniechęcała. Jak tu w czasie Barbarossy ZAJĄĆ miasta należące od początku do Niemców... To była chyba jedyna wada PG, AG i PG II - brak misji obronnych.
Podforum: Forum Główne Wysłany: 10 Styczeń 2008, 22:25
Postów: 77
Wyświetlono: 2959
Jak już jesteśmy przy drucie .....

http://www.hamulce.net/tabel.htm

To są prawdziwi spece

Pozdrawiam
Radek

Co do poglądów robik321 ( nie będę wklejał tego co pisałeś bo nie wiem jak), mam wielka przyjemność często bywać w „dużym zespole rajdowo wyścigowym” , zamówienia od tokarza przyjeżdżają tam codziennie, inaczej nie byli by w stanie walczyć z WRC ami co im się udaje. Z całej europy Ich auta przyjeżdżają oglądać , oczywiście pewne części z katalogu qpuja ale baaardzo dużo sami robią łącznie z tym że ostatnio mieli jakieś wizje ulepszania samemu turbin J.
Podforum: Forum Główne Wysłany: 11 Styczeń 2008, 18:41
Postów: 77
Wyświetlono: 2959
Cytat:
Jak już jesteśmy przy drucie .....

http://www.hamulce.net/tabel.htm

To są prawdziwi spece

Pozdrawiam
Radek

Co do poglądów robik321 ( nie będę wklejał tego co pisałeś bo nie wiem jak), mam wielka przyjemność często bywać w „dużym zespole rajdowo wyścigowym” , zamówienia od tokarza przyjeżdżają tam codziennie, inaczej nie byli by w stanie walczyć z WRC ami co im się udaje. Z całej europy Ich auta przyjeżdżają oglądać , oczywiście pewne części z katalogu qpuja ale baaardzo dużo sami robią łącznie z tym że ostatnio mieli jakieś wizje ulepszania samemu turbin J.



pokaz mi team w polsce ktory moze rywalizowac z WRCami (oprocz Warszawskiej Barbowki bo to nie jest rajd)

Dzizas, zaraz sie okaze ze w polsce buduja lepsze bolidy od tych z F1
Podforum: Techniki modelarskie Wysłany: Pią Lip 23, 2004 1:06 pm
Postów: 60
Wyświetlono: 5655
Cytat:
Plany mam i to rozrysowaną każdą część z katalogu rysunków konstrykcyjnych urzadzeń zabezpieczenia ruchu pociągów. Problem z tym jak wykonać w modelu poszczególne części, zwłasza w skali TT, bo taka mnie interesuje - może fototrawione kątowniki. Przydało by się żeby p. Molenda zdradził trochę tajemnic z tym związanych



Może znowu będzie wojna ale co tam ,tak jak pisałem kilka postów wyżej będą przechwałki( odnośnie tego co kto ma-plany), ale zero działania.
Jeżeli umieści się te skany na forum to rzecz jasna każdy kto umie- sam zbuduje taki model semafora a kto nie umie i tak kupi
ale przynajmniej każdy będzie (tak jak napisał A- tox )wiedział jak są zbudowane i jaka jest zasada działania takich urządzeń.
Podforum: Modele Wysłany: Nie Cze 04, 2006 9:00 pm
Postów: 60
Wyświetlono: 6996
Cytat:
Dlaczego kolekcjoner informuje o konieczności ściągnięcia dla instalatora netframework version 2.0.50727 , to źle wróży dalszej części instalacji jeżeli na dzień dobry trzeba coś ściągać od microsofta. Ja nie ściągam a więc wypadłem z grona użytkowników zanim jeszcze zacząłem. Szczerze żałuję.


Dlatego, że wykorzystuje tą technologie (tzw. Microsoft .Net 2.0). Każdy program wykorzystuje w zasadzie jakąś bibliotekę. Jeżeli chcesz otrzymać wersję z "wbudowaną" biblioteką to zajmie ona 32MB, z czego 27MB, to właśnie to co trzeba ściągnąć.

Z tego co pamiętam dałem Wam CD z GbbKolejką. Tam jest .Net 2.0, więc poprzez samo zainstalowanie GbbKolejki można mieć już zainstalowaną bibliotekę Microsoft .Net 2.0. (Można ją ręcznie zainstalować spod katalogu dotnetfx)
Strona 1 z 5 1 2 3 4 5

>